L’Uomo verzorgt de kleding van de technische staf v.v. Lyra

3 september 2016 11:30

Er is veel gewijzigd bij v.v. Lyra met ingang van het nieuwe seizoen, waarvan het meest opvallende is de nieuwe staf voor de eerste drie selectie-elftallen van de vereniging. Zoals bekend wil de vereniging elke keer een stap maken. Een onderdeel hiervan is de uitstraling van de vereniging. Met een nieuwe leverancier voor de kleding van de spelers heeft men besloten om de technische staf in herkenbare kleding te laten werken.

Zo zullen de trainers en begeleiders gekleed zijn in een wit overhemd voorzien met het logo van v.v. Lyra. De trainers van het eerste elftal hebben hierbij een spijkerbroek, colbert en schoenen. De kleding is verzorgd door L’Uomo uit Naaldwijk. Deze modezaak gevestigd in de Molenstraat 3a in Naaldwijk is al jaren een begrip in het Westland. Als je volgens de laatste mode gekleed wilt zijn, dan is dit het juiste adres ervoor. Andre Schoenmakers en Jerry Spaans zijn de experts die je op ongedwongen wijze van advies dienen. Of het nu gaat om zakelijke of vrije tijdskleding. Het was dan ook een zeer gezellig onderonsje toen het aankleden van de technische staf “per ongeluk” ter sprake kwam. Met de ervaring van het aankleden van andere sportverenigingen was de basis gelegd voor een perfect advies. De kleding moest sportief en van deze tijd zijn. Daarnaast moet men er ook goed in kunnen werken, dus de pasvorm is heel belangrijk voor sommige Lyranezen. In deze opzet is men meer dan geslaagd. Tijdens de perspresentatie werd al met veel waardering gesproken over de uitstraling van v.v. Lyra. Onlangs zijn trainer Ramon Hageraats en assistent-trainer Laurens Sandell naar L’Uomo in Naaldwijk gegaan om hen te bedanken voor de mooie outfit.