Voorbeschouwing: Soccer Boys - LYRA

2 september 2016 16:15

Voor u gelezen op Haaglandenvoetbal.nl....
Ramon Hageraats begint zaterdag aan de eerste competitiewedstrijd met Lyra tegen Soccer Boys uit Bleiswijk. Soccer Boys kwam de laatste twee jaren uit in de tweede klasse D en eindigde daar op de twaalfde en elfde plek. Hageraats, afkomstig uit Wateringen, werkte eerder als hoofdtrainer onder andere bij vv Maasdijk. Maar ook Wippolder, Kagia en Be Fair zijn clubs waar Hageraats in het verleden actief is geweest als trainer.

,,Lyra is denk ik een club die goed bij mij past. Met mijn vorige club Be Fair speelden wij in de tweede klasse C met regelmaat tegen elkaar en zo kreeg ik een goed beeld van Lyra. We willen in de tweede klasse dit seizoen optimaal presteren. Over onze voorbereiding ben ik tevreden en hopelijk kunnen wij er samen een mooi seizoen van gaan maken. Mijn verwachting is dat wij ons snel veilig gaan spelen. Al moet ik wel toegeven dat onze klasse een zeer sterke poule is met goede teams en met veel leuke derby’s. Lyra kan bij een goed seizoen om de prijzen mee gaan spelen en dan bedoel ik niet de titel, maar een periodetitel.” Hageraats kan tegen Soccer Boys niet beschikken over Dennis Schoustra. De wedstrijd op Sportpark Merenveld begint om 14.30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Wim Roozenboom uit Rotterdam.