Overpeinzing van de voorzitter

19 mei 2016 21:15

Daar zit je dan alleen in de nazit van de dag op de bank. Je hebt net de avond van het jaar achter de rug. Die avond begon twee weken geleden. Wil je en kun je tegen ons voetballen. Dat begint dan met een overleg met zijn vieren en worden er snel meer. Wat ben ik ongelooflijk trots om voorzitter van deze vereniging te zijn.

Vanavond waren er ruim zestig vrijwilligers actief op allerlei vlakken. Van steward tot aan kaartverkoop. Aan alles hebben we de afgelopen tien dagen gedacht. Je kunt alles mooi bedenken, maar het zijn de vrijwilligers die het moeten uitvoeren, dat hebben ze perfect gedaan. Louter positieve berichten, vooral van Feyenoord. Ik weet zeker dat we daar met stip zijn gestegen. Trainers en technische staf bedankt voor jullie inzet. Spelers van v.v. Lyra enorm bedankt voor jullie sportieve inzet. Dankzij jullie hebben we de vereniging zeer positief op de kaart gezet. Ik kan op dit moment louter alleen maar positieve dingen bedenken. Hoogtepunt van de avond was o.a. voor mij hossen voor de camera van de WOS met de harde kern van Feyenoord. Geweldig publiek en ook van hen positieve berichten op de wijze waarop ze zijn ontvangen. Dit smaakt naar meer, maar nu eerst een borrel en de herhaling van het late 8 uur journaal. Nogmaals hartelijk dank.