Westland Cup: Lyra – VELO 1-0.

19 februari 2024 9:00

Lyra behaalde gisteren in Naaldwijk voor de Westland Cup een verrassende overwinning op VELO. Natuurlijk was het klassenverschil in deze wedstrijd meermalen te zien, maat Lyra speelde met een tomeloze inzet om het VELO zo moeilijk mogelijk te maken. Bovendien was Lyra “gehandicapt” door de vele invallers in het team. Genoemd mogen worden: Mika v. Holsteijn,, Sam de Brabander, Stef v.d. Wel , Bas v.d. Hoeven, Julian du Chatenier, en Brian v.d. Bos. Al deze spelers hebben een wezenlijke bijdrage geleverd aan de zege van Lyra! Rond minuut 20 was het Jesse Schelvis die de 1-0 liet aantekenen middels een prachtig schot. VELO combineerde wel veel, maar werd zelden echte gevaarlijk. Vooral het sterke optreden van het centrale verdedigingsduo Arbouw – v .Os mag genoemd worden. Ook reservekeeper Brian v.d. Bos speelde in de tweede helft een prima partij.

De volgende wedstrijd voor de Westland Cup is op Paas zaterdag, 30 maart. De tegenstander is dan de zaterdagtak van Westlandia
A.s. zaterdag speelt Lyra de uitwedstrijd in Vlaardingen tegen DVO ’32.
U bent er toch ook bij?

Lyra_Velo_3.jpg