Aankondiging speculaasactie 2023

25 september 2023 9:30

De zomer is amper afgelopen en moeten we het vizier al weer op de winter zetten. Een beetje hetzelfde patroon als de grootwinkelbedrijven, koud terug van je vakantie ploffen de cadeau folders alweer op de mat en in de winkels liggen de schappen al weer vol met kruidnootjes en aanverwante snoeperijtjes. 😊

Na aantal onstuimige jaren lijken we nu in een iets rustiger economisch vaarwater te komen. We moeten onze ogen niet sluiten voor het feit dat dit niet voor iedereen geldt en daarom zullen wij een gedeelte van de opbrengst van de actie aanwenden om activiteiten voor onze  jeugd betaalbaar te houden. Je moet hierbij denken aan de jeugdkampen en wellicht een wedstrijdbezoek aan profclub (indien dit te organiseren valt). Onze leverancier heeft haar prijzen, net als vorig jaar, ook dit jaar verhoogd dus wij ontkomen er ook niet aan om onze verkoopprijs te verhogen naar € 6,00 per stuk.

De tijdlijnen voor 2023 speculaasactie zijn:

Zaterdag 30-sep: Leiders/aanvoerders senioren verdelen de bestelformulieren aan alle spelers van Lyra. Start verkoop

Vrijdag 27-okt: Spelers leveren verkoopformulieren en geld in bij leiders/aanvoerders senioren

Zaterdag 28-okt:  Leiders/aanvoerders senioren leveren bestelformulieren/geld in op sportpark

Woensdag 22-nov: ophalen speculaaspoppen particulieren bij Kwekerij Van den Berg, Burgermeester Cramerlaan 17.

Wij gaan ervan uit dat alle leden LYRA bij deze actie willen ondersteunen en weer net zo enthousiast meedoen aan de speculaas actie als eerdere jaren. Met jullie inzet kunnen we er, net als vorig jaar, weer een gigantisch succes van maken! Houdt voor verdere informatie het Sportkontakt, website en/of Facebook goed in de gaten.

Contactpersonen:

Patrick Alsemgeest