Lyra scheidsrechters maken promotie

6 juli 2023 20:15

Van de Lyra clubscheidsrechters zijn er 6 ook actief voor de KNVB. 3 van hen zijn aan het eind van dit seizoen gepromoveerd. Lennard Robbemond is gepromoveerd naar jeugd D, wat inhoudt dat hij wedstrijden gaat leiden op divisie niveau van de O15 t/m O19 en van de O13 en O14 van BVO’s. Remco Broekhuizen is gepromoveerd naar senioren groep F, evenals Johan van der Wel. Dat houdt in dat zij wedstrijden gaan leiden in de 3e klasse, het niveau waarop Lyra 1 speelt, en de 2e klasse. Ook gaan zij landelijk de 1e en 2e divisie van de O23 fluiten.

Een mooie uitdaging voor alle drie! Zij zijn allemaal bij Lyra begonnen met fluiten en gaan nu op een mooi niveau wedstrijden leiden.

Spreekt dit je aan en zoek je een nieuwe uitdaging: meld je aan bij de scheidsrechterscommissie, we kunnen altijd nieuwe scheidsrechters gebruiken.