Vreugdenhil Young Plants en Rijk Zwaan verlengen sponsorcontract

23 november 2021 13:45

Vol trots mogen we melden dat Vreugdenhil Young Plants en Rijk Zwaan besloten hebben om het aflopende sponsorcontract bij Lyra met 3 jaar te verlengen. Het sponsorpakket wat beide bedrijven met Lyra zijn overeengekomen, bestaat uit de kledingsponsoring voor de A-selectie van Lyra. Maar zowel Vreugdenhil Young Plants als Rijk Zwaan hebben aangegeven juist ook de jeugd te willen betrekken in hun sponsorplannen. Zo zal Vreugdenhil Young Plants het jaarlijkse familieweekend van Lyra financieel blijven ondersteunen, net als de afgelopen 3 jaar. En zal Rijk Zwaan sponsor zijn van een jeugdtoernooi van Lyra.

Ruim 15 jaar hoofdsponsor van zowel Lyra 1 als Lyra 2, na jaren subsponsor te zijn geweest van de A-selectie. Vreugdenhil Young Plants kent een indrukwekkende sponsorhistorie bij Lyra, waar de vereniging ze zeer dankbaar voor is.

Als Plantenkwekerij Vreugdenhil op de shirts begonnen en inmiddels prijkt de naam Vreugdenhil Young Plants op de kleding en tassen als hoofdsponsor van Lyra. Een echt familiebedrijf, dat al decennia lang zeer succesvol leverancier is van warme groenteplanten,  jonge sierplanten en eetbare plukgroenten.  Vreugdenhil Young Plants is een zeer belangrijke partner voor vele glasgroente- en sierteelttelers.

Rijk Zwaan is als subsponsor ook al jarenlang betrokken bij onze vereniging. Een toonaangevend bedrijf met een schitterend hoofdkantoor in De Lier. Een wereldspeler op het gebied van groenteveredeling en als leverancier van groentezaden.  Meer dan 3600 medewerkers wereldwijd dragen dagelijks bij aan de mondiale voedselvoorziening en aan Rijk Zwaan’s missie ‘Sharing a healthy future’.  Rijk Zwaan is voor vele Lierenaars, maar zeker ook voor vele Lyra leden een zeer gewaardeerde werkgever.

Tijdens de officiële ondertekening van de contracten, kregen broer Eric in ’t Veld (Vreugdenhil Young Plants) en zus Diana van Duin (Rijk Zwaan) naast een uitvergrote elftalfoto van de A-selectie, ook een plaquette met de titel “Samen op Weg” als dank voor hun sponsoring.  Lyra is dan ook zeer blij dat we de succesvolle weg, samen met deze prachtige bedrijven mogen vervolgen. Lyra bedankt beide sponsors  voor hun trouwe steun aan onze vereniging!

Sponsorcontract_Lyra_Eric_Diana.jpg

RZNL211116_045_Sponsorcontract_Lyra_overhandiging.jpg