Corona maatregelen (update)

19 november 2021 13:30

Deze week is er intensief overleg geweest met andere voetbal- en sportverenigingen en de wethouder van gemeente Westland. Hieruit blijkt dat het voor iedereen lastig blijft hoe om te gaan met de Corona maatregelen. De besmettingscijfers zijn de afgelopen dagen enorm gestegen en mede daarom willen ook wij onze verantwoordelijkheid nemen als vereniging. Dit is ook gevraagd vanuit de gemeente Westland. Daarom hebben wij besloten de kantine te sluiten, ook op zaterdagen.

De kleedkamers blijven vooralsnog geopend. Wel vragen wij iedereen zo snel als mogelijk deze te verlaten.

Wel maken we 1 uitzondering voor onze jeugd met betrekking tot het Sinterklaas feest. We zullen aanpassingen maken waar nodig maar vooralsnog willen we dit wel doorgang geven.

De Lyra shop blijft geopend.

Wij zullen er alles aan blijven doen om onze leden te kunnen laten voetballen!