Corona maatregelen

18 november 2021 7:30

Beste leden,

Gelukkig kunnen alle leden van onze vereniging blijven spelen, dit verandert dus niet.
Vanaf zaterdag 13 november 18.00 uur zullen wel de volgende regels gelden:

- Publiek is helaas niet meer welkom. Hierbij geldt een uitzondering voor alle personen die functioneel noodzakelijk zijn voor wedstrijden, zoals scheidsrechters, trainers, coaches en strikt noodzakelijke rij ouders.

- In de kantine is een CTB voor alle personen vanaf 18 jaar en ouder verplicht. Hierbij moet verplicht een zitplaats genomen worden. Terras en balkon zijn gesloten.

- Voor reeds geplande bijeenkomsten vragen wij nadrukkelijk deze digitaal te houden. Fysieke bijeenkomsten kunnen plaats vinden na overleg en goedkeuring van het bestuur met in acht neming van de bovenstaande regels.

- De kantine sluit om 20.00 uur.

Deze regels blijven voorlopig tot 4 december van kracht, echter omdat er momenteel nog intensief overleg plaats vindt tussen verschillende partijen kunnen deze regels in de loop van deze week nog aangepast worden.

spelregels_corona_sporten.jpg