Lyra 023 speelt top wedstrijd

10 november 2021 7:30

Lyra O23 speelde gisteren een heerlijk wedstrijd tegen Barendrecht 021. Het team van Lyra was samengesteld uit spelers van JO17, JO19, het tweede en het eerste.
Zowel Lyra als Barendrecht speelde de eerste helft aanvallend voetbal en creeerden beide een aantal mooie kansen. Barendrecht kwam op een 0-1 voorsprong door de rebound uit een vrije trap in derde instantie binnen te schieten. Qua veldoverwicht wellicht verdiend, maar qua aantal kansen had er voor Lyra meer ingezeten.

Ook tweede helft maakte beide ploegen er weer een open wedstrijd van. In de tweede helft kreeg Lyra de beste kansen. Na een aantal gemiste kansen wist Robin Spreen het net te vinden uit een mooie ingestudeerde ingooi. Dat was loon naar werken en meer dan verdiend. Het was mooi om te zien dat Jaimy Veldhoven (JO17) zich ook op dit niveau ook al zo goed staande wist te houden.
De 1-1 was een mooie teamprestatie en smaakt naar meer. De trainers Pim en Arthur mogen trots zijn op de talenten van Lyra!
Hopelijk komt er voor de winterstop nog een wedstrijd voor het elftal van O23.