Lyra roept coco’s op!

11 november 2021 8:30

Wij zijn met spoed op zoek naar Corona Coördinatoren (Coco’s), die in elk geval op de zaterdagen de controle van de Corona Toegangsbewijzen (CTB) willen handhaven. Dit met behulp van de Corona scanner app. Concreet betekent dit dat elke bezoeker die het clubhuis wil betreden gecontroleerd moet worden op het hebben van een geldig CTB (vaccinatiebewijs, negatieve test, bewijs van herstel).

Net als bij bardiensten zullen wij hiervoor een schema maken van diensten van 1,5 uur. Hiervoor wordt een vergoeding van 15 euro gegeven.

Wij realiseren ons dat we hiermee een extra beroep doen op onze leden maar hopen op jullie begrip en vooral medewerking hiervoor.

Je kunt je aanmelden met daarbij je voorkeur voor tijd bij Fred Barz, fredvehoec@gmail.com