Meelopen Mini-F LYRA Quick Steps

22 mei 2018 14:00

Vandaag staat Lyra – Quick Steps op het progamma en deze middag is het de eer aan de allerjongste van Lyra om mee mogen lopen met het eerste, namelijk de Mini-F. Niet iedereen van de Mini-F was aanwezig. Degene die er wel waren zijn: Milan, Bodhi, Jim, Stef, Zeno, Indy, Kris, Bart, Koert, Tim, Rick, Kerim, Steef, Dani, Luuk, Kay, Liam, Finn, Roan, Kees en Mike.

De Mini-F hebben vanmorgen uit gespeeld tegen ’s-Gravenzande. Er werden vanmorgen 4 wedstrijdjes gespeeld en iedereen heeft wel 1 of meerdere doelpunten gescoord tijdens de wedstrijden.

Iedereen was om 14:00 uur aanwezig in de kantine. Na de uitleg aan iedereen, werden de shirts en sokken recht getrokken voor het fotomoment, de zon werkt vandaag goed mee. Er was uiteraard nog even tijd om het eerste te zien warmlopen op het veld. Om 14:25 stonden de jongens en meisje klaar bij de spelersuitgang, omdat de Mini-F grote groep is, liepen de wisselspelers ook mee het veld op.

Om 14:30 uur gingen de voetballers en de Mini-F het veld op. Na het schudden van de handen rende iedereen naar de tribune om de wedstrijd te kunnen bekijken. Na het fluitsignaal ging de wedstrijd beginnen. Vanaf de tribune werd Lyra flink toegejuichd door de allerjongste van v.v.Lyra en zat de sfeer er goed in op de tribune. Na een kwartier mochten de kids naar boven voor een heerlijk patatje en limonade.

Nadat alles was opgegeten en opgeruimd ging iedereen weer mee met de ouders, sommige zijn nog gebleven voor de wedstrijd, die werd helaas werd verloren door v.v.Lyra met 1-4.

Voor de foto’s klik HIER