Speler van de week: Noah v.d.Berg.

21 mei 2018 19:30

Mijn naam is Noah v.d. Berg, ik ben geboren op 10-1-2007. Mijn vader is Jos en mijn moeder is Ellen. Ik heb 2 broers die Sem en Tijn heten. Ik zit in groep 7 van de Prins Willem-Alexander school bij juf Linda en meester Mark. Gym vind ik heel erg leuk, begrijpend lezen en taal vind ik niet zo leuk. Ik wil later profvoetballer worden , het liefst bij bij Ajax. Ik vind Huntelaar de beste speler van Ajax.

Ik heb vandaag tegen UVS uit Leiden gespeeld en we hebben met 8-2  gewonnen.
Ik heb 3 doelpunten gescoord. Mijn begeleider vandaag, Roy de Jong, heeft de wedstrijd gefloten.
Mijn voorspelling voor de wedstrijd van Lyra 1 is: 8-2!!!! Ik bedank Roy de Jong en heel Lyra voorde leuke dag die ik heb gehad!!!!