Meidenvoetbal nog steeds in de lift

11 mei 2018 12:45

Afgelopen woensdag heeft er een proeftraining plaatsgevonden voor nieuwe meiden die het misschien leuk vinden om te gaan voetballen. Tijdens de training van MO11 (meiden onder 11 jaar) hebben er 5 nieuwe talentjes meegetraind en het was erg leuk.

Mochten er nog meer meiden onder de twaalf zijn die een keer mee willen trainen dan kan dat op woensdagavond van 18.45 -19.45 uur. Graag wel even contact opnemen met Jaco Lemckert (06-53529192).

De MO11 mochten op Hemelvaartsdag aantreden bij een meidentoernooi bij Xerxes in Rotterdam. Naast Xerxes, een mooie club met een grote historie, deden ook SVH, VDL en Excelsior mee. Het niveau was erg hoog en vooral bij de meiden van de eredivisie club lag het tempo hoog en was de techniek goed verzorgd. Na een slopende warme middag met veel strijd en plezier zijn de meiden na Excelsior en VDL, derde geworden. Een mooie prestatie voor onze meiden.

Verder wordt er op dit moment vanuit de meidenafdeling gekeken en geïnventariseerd welke meiden die nu nog bij de jongens voetballen, eventueel aan willen sluiten in een (nieuw te vormen) meidenteam!

Het meidenvoetbal zit nog steeds in de lift bij Lyra!