De nieuwe kunstgrasvelden

5 oktober 2015 21:00

Onlangs zijn er 2 hele mooie nieuwe kunstgrasvelden aangelegd bij vv Lyra. De oude kunstgrasvelden waren nodig aan vervanging toe, dus dit is voor de vereniging een hele mooie ontwikkeling. Om te zorgen dat we deze velden ook netjes houden zijn een aantal belangrijke afspraken van toepassing:

1. De losstaande doelen mogen niet geschoven worden maar moeten getild worden, dit voor het behoud van het kunstgras.
  2. Voor de jongste jeugd die deze doelen niet kunnen tillen zijn karretjes beschikbaar. ( deze staan bij de uitgang van het clubgebouw aan de kant van veld 3 )
  3. De losstaande doelen mogen na de trainingen ook niet meer over de hekken getild worden, op beide velden tussen de dug-outs zijn de hekken weggehaald, hier kunnen de doelen geplaatst worden en blijven staan.
  4. Zet na iedere training de doelen dus terug op deze plaats, hier kunnen ook de karretjes om de doelen te verplaatsen neergezet worden.

We rekenen op jullie medewerking om de velden netjes te houden.

Bestuur vv Lyra