Meelopen JO9-4 met LYRA 1

27 september 2017 12:30

Het seizoen is weer begonnen en de JO9-4 mag het spits afbijten vandaag. De jongens van de JO9-4, Luuk, Nick, Lode, Levi, Enzo, Max en Jack hebben er zin in. Vooral omdat ze vanmorgen hadden gewonnen van Verburch met 6-2. Ze helpen elkaar goed in het veld en kunnen daardoor heel makkelijk scoren en met hun keeper Luuk gaat het zeker lukken om de ballen tegen te houden.

De 7 jongens waren om 14:00 uur aanwezig in de kantine. Een moeder had er nog voor gezorgd dat de tenues weer schoon en fris waren om er netjes op te staan voor de foto's en uiteraard voor de mannen van het eerste van Lyra. Om 14:20 stonden de mannen te trappelen bij de spelersuitgang om het veld op te kunnen.

Om 14:30 uur gingen alle mannen het veld op, na het schudden van de handen werd er door de jongens van de JO9-4 nog even de tactiek besproken met een aantal mannen van het eerste.

Na het fluitsignaal ging de wedstrijd beginnen, het is meteen duidelijk dat beide teams voor de winst willen gaan. De  jongens zaten op het puntje van hun stoel tijdens de 15 minuten dat ze op de tribunen zaten. Na een kwartier mochten de mannen naar boven voor een heerlijk patatje en limonade.

Nadat alles was opgegeten en opgeruimd gingen de jongens weer mee met de ouders, sommige zijn nog gebleven voor de wedstrijd, die werd gewonnen door Lyra met 3-2 van SC Monster op deze zonnige dag.

Voor de kiekjes kan je kijken op:  https://myalbum.com/album/cLY1CTwLAjsf