Rabobank Clubkas Campagne 2017 gestart

26 september 2017 12:30

Ook dit jaar is uw stem weer geld waard voor de vereniging tijdens de Rabo Clubkas Campagne. Samen met de andere leden van Rabobank Westland bepaalt u welke verenigingen en stichtingen een sponsorbijdrage krijgen. En ook hoe hoog dat bedrag is.

In de periode van 26 september tot en met 10 oktober 2017 kunt u stemmen. Op de website vindt u een overzicht van alle verenigingen en stichtingen die meedoen aan de Rabobank Clubkas Campagne. LYRA staat redelijk onderaan in het overzicht. Na de telling van de stemmen toch niet meer?