SPECULAASPOPPENACTIE 2017

20 september 2017 9:00

Wat goed is moet je niet veranderen. Dit geldt ook voor de LYRA speculaaspoppenactie. Gezien de resultaten van voorgaande jaren, willen wij graag op dit succes voortborduren en starten wij in de maand oktober weer met deze superleuke LYRA-actie.

Wij gaan ervan uit dat alle leden van LYRA weer net zo enthousiast meedoen aan deze actie als eerdere jaren!

Net als vorig jaar ontvangt iedereen voor eind september via leiders/aanvoerders uitleg en verkoopformulieren. Houdt verder het Sportkontakt of de website goed in de gaten voor meer informatie.

Met jullie inzet hopen we er ook dit jaar weer een gigantisch succes van te maken!

speculaaspop@stichtingsteunLYRA.nl