TeDe Administraties steekt de meiden van MO19-1 in het nieuw

10 september 2017 12:15

Zaterdagmorgen 9 september was de bestuurskamer bomvol. De meiden van MO19-1 mochten op die ochtend nieuwe gesponsorde tenues in ontvangst nemen. Een selectie van maar liefst 18 jonge dames is namelijk in het nieuw gestoken door Teun Dekker van TeDe Administraties. Dit elftal voetbalt al jaren met TeDe Administraties op het shirt, maar de tenues waren duidelijk aan vervanging toe. Leider, trainer en vader Teun was gelukkig weer bereid om Lyra een helpende hand toe te steken, waardoor de dames de komende seizoenen er weer pico bello bijlopen.

Tijdens de uitreiking van de shirts bedankte Hans Koornneef, voorzitter van Stichting Steun Lyra,  Teun voor zijn bijdrage aan de vereniging en gaf aan dat Lyra trots mag zijn op mensen als Teun en zijn vrouwe Bernadette, die naast deze sponsoring als vrijwilliger veel voor Lyra betekenen.
Als dank ontving de sponsor een ingelijst shirt en zijn vrouw een heerlijke ruiker.

Als kers op de letterlijke taart bedankte aanvoerdster Floor Huisman haar sponsor met mooie woorden  namens het hele elftal voor alles wat Teun voor hen in de afgelopen jaren betekend heeft.
Met de bedanktaart wisten de dames vervolgens wel raad en knalde de confettikanonnen in de bestuurskamer zoals ze daar waarschijnlijk nog nooit zo geknald hadden.