CONTRIBUTIE 2017-2018

6 september 2017 19:15

Lid zijn van een vereniging brengt ook verplichtingen met zich mee! Een vereniging betaald kosten voor het onderhoud/huur van de velden, het gebouw, de verwarming, de verlichting, het gebruik van de douches e.d. Kosten die worden gedekt door 3 belangrijke bronnen van inkomsten: kantine verkoop, sponsorbijdragen maar vooral ook CONTRIBUTIE.

Voor elke lid dat is aangemeld bij de KNVB wordt door vv Lyra een bedrag afgedragen. Als er na 1 juni is opgezegd krijgen wij dit bedrag ook niet meer terug van de KNVB en zullen er dus kosten (€ 50,00) in rekening moeten worden gebracht.

Voor de betaling van de contributie hebben veel leden gelukkig een machtiging afgegeven om de contributie in 1 of 2 termijnen automatisch te mogen incasseren. Een deel betaald, ondanks de €10,00 extra administratiekosten, liever zelf. Helaas lukt niet elke incasso, door tijdelijk saldo tekort of omdat incasso’s om welke reden (soms zeer onterecht) dan ook door het betreffende lid worden teruggedraaid.

Inmiddels is het seizoen 2017-2018 begonnen, echter zijn er nog een paar leden die, na diverse aanmaningen per mail, post, sms…nog steeds niet de volledige contributie van vorig seizoen hebben betaald.

Deze personen zouden zich diep moeten schamen!! Deze leden kosten de vereniging dus geld en maken gebruik van de faciliteiten die door de andere leden worden betaald. Dit zou je als (ouders/verzorgers van) speler niet moeten willen!

Deze personen zullen zeer waarschijnlijk binnenkort in het Sportkontakt met naam worden genoemd en aan de leiders/aanvoerders worden doorgeven met het verzoek de betreffende speler niet meer op te stellen. Hierdoor benadeel je dus ook je team. Er kan pas weer worden gespeeld als de volledige contributie voor beide seizoenen is betaald.

Hierbij dan ook nogmaals het dringende verzoek om de contributie binnen een paar dagen over te maken op rekening NL54 RABO 0340 3868 27 t.n.v. vv Lyra.

Uiteraard kunnen wij ons voorstellen dat er omstandigheden zijn waardoor er (even) niet betaald kan worden, neem dan contact op met ondergetekende of stuur een mail naar penningmeester@vvlyra.nl, waarna we zoeken naar een oplossing.

Alvast bedankt….mede namens alle betalende leden.

Dick v.d. Pijl

Penningmeester vv Lyra