" Le grand finale" LYRA - SSS zaterdag 17 juni 2017

15 juni 2017 12:30

De strijd om de plek in de tweede klasse wordt zaterdag 17 juni gespeeld bij FC Binnenmaas. De wedstrijd wordt om 14:00 uur afgetrapt. Het arbitrale trio is op dit moment nog niet bekend.

Het adres van FC Binnenmaas is:

Sportpark De Lange Weide
Sportlaan 30a
3299 XG  Maasdam

Volgens informatie is de Heinenoord tunnel komende zaterdag in de richting van Rotterdam afgesloten dus de terugreis zal via A16 ('s Gravendeel) moeten.

Zoals vaker geschreven, uw steun kan net dat duwtje in de rug betekenen en er voor zorgen dat het seizoen, wat twee weken geleden in mineur leek te eindigen, toch een mooi slot gaat krijgen.

Alles, behalve vuurwerk, is geoorloofd