Resultaat Jumbo spaaractie

13 juni 2017 16:15

Zo vlak voor het einde van het seizoen hebben we nog iets af te handelen. De sparen voor je sportvereniging actie bij Jumbo. Deze vond plaats in de maand maart. We hebben in totaal 16.227 punten ingevoerd. Dit had een waarde van € 1.367,29!

Maar wat is daar mee gebeurd? Dit bedrag heeft de vereniging besteed aan 10 sets van 20 hoedjes en 172 hesjes in 4 kleuren en 3 maten.

Deze artikelen zijn bestemd voor alle niet selectieteams t/m JO13. Hiermee kunnen de trainers en de kinderen in het nieuwe seizoen goed van start gaan. Namens de vereniging nog bedankt voor het doneren en invoeren van alle sponsor punten. We zijn er erg blij mee!