KNVB verrast LYRA

13 juni 2017 9:00

Niet alleen door de aankondiging van de extra beslissingswedstrijd tegen sc Botlek, maar ook met een blijk van waardering voor de manier waarop LYRA omgegaan is met de introductie van het “nieuwe” pupillenvoetbal. De KNVB was zeer onder de indruk over de manier waarop de jeugdcommissie van vv LYRA de achterban over deze verandering heeft geinformeerd en dan met name de banners in de kantine en een informatieavond voor de LYRA betrokkenen.

Louisse Vonk van de KNVB meldde dat KNVB de intentie heeft om maandelijks een vereniging, die zich op organisatorisch vlak weet te onderscheiden, in het zonnetje te willen zetten. En LYRA was door de KNVB genomineerd als de eerste “vereniging van de maand”. Daar kunnen we als LYRA toch wel heel trots op zijn.

Op de foto overhandigt Louisse Vonk namens de KNVB een rijk gevulde tas met voetbalmaterialen aan jeugdvoorzitter Hans van der Mark.