Beslissingswedstrijd LYRA - sc Botlek 14 juni.

13 juni 2017 8:30

LYRA krijgt alsnog een kans om zich te handhaven in de tweede klasse. Als gevolg van het faillisement van Haaglandia ontstaat er ruimte in het speelschema in een aantal klassen. De wedstrijd wordt op neutral terrain gespeeld.

Wedstrijd details:

Klasse: 2e klasse / 3e klasse
Wedstrijd: LYRA 1 – Botlek 1
Terrein: SVV te Schiedam (veld 1 – gras)
Aanvang: 20:00 uur

Inzet: De winnaar van deze wedstrijd plaatst zich voor de finalewedstrijd welke gespeeld gaat worden op zaterdag 17 juni aanstaande. Arbitraal trio: KNVB

Indien de stand na 90 minuten gelijk is, wordt de wedstrijd onmiddellijk met 2 x 15 minuten verlengd. Indien er ook na deze verlengingen geen beslissing is verkregen, dan wordt de beslissing verkregen door het nemen van strafschoppen.