De selectie heeft uw support hard nodig zaterdag tegen Nieuwkoop

29 mei 2017 21:15

Zaterdag 3 juni spelen de mannen van trainer Ramon Hageraats de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, want het gaat om lijfsbehoud in de 2e klasse. Afgelopen zaterdag werd er nipt verloren in en tegen Nieuwkoop. Dus zaterdag moet het gebeuren en daar gaan we met zijn allen achter staan. In de thuiswedstrijd tegen Koudekerk aan de Rijn was een grote schare jeugdleden aanwezig die luidkeels de spelers hebben aangemoedigd en dat is door hen gehoord. Hier hebben zij de kracht uitgeput om continue door te gaan. Deze support heeft de selectie aanstaande zaterdag wederom keihard nodig.

We willen jullie dan ook vragen om zaterdag 3 juni om half drie aanwezig te zijn om met zoveel mogelijk kabaal de spelers van v.v. Lyra aan te moedigen, want met jullie enthousiasme moet het  lukken om een mooie overwinning binnen te slepen.

Tot op het sportpark