Afscheid nemen????

22 mei 2017 19:30

Afgelopen jaar heb ik met Timo en Jaimy trainen gegeven aan de mini’s. Wat is het leuk om met deze jongste groepen te werken. Sommigen nog wat verlegen andere jongens doen al goed mee….zo goed zelfs dat er 2 jongens voor een trainingsstage zijn uitgenodigd bij Feyenoord. Maar het belangrijkste is toch wel dat iedereen er veel plezier in heeft. Dat heeft Bodhi woensdag nog even verteld nadat hij niet door was voor de penaltybokaal. Lol dat is echt belangrijk jongens….ik wens jullie allemaal nog veel plezier in het voetballen.

Stoppen met trainen

Ik geef al heel veel jaren trainen bij Lyra ( bijna 20 jaar) en ik besloot dat dit mijn laatste jaar is om trainen te geven. Ik heb dit doorgeven aan Hans vd Mark. Hoewel ik het bijna altijd met veel plezier gedaan heb, vind ik het tijd om er mee te stoppen. Eigenlijk was ik er al 4 jaar geleden mee gestopt. Ik had toen aangegeven dat als er een keer iemand ziek was dat ik best nog een keertje wilde invallen. Egbert vroeg mij of ik de mini’s in de zaal wilden trainen geven. Het was maar 3 maanden en nog binnen ook. Nou dat vond ik geen probleem….. Inmiddels heb ik dit ook nog 4 jaar gedaan. Nu ben ik dus echt gestopt.

Helden?

Afgelopen zaterdag kreeg ik van Lyra een mooi afscheid in de kantine aangeboden samen met Egbert. Het leek wel of ik een soort held was. Wat waren er veel kinderen en ouders aanwezig. Sjaak had een mooie speech… en daarna kreeg ik bloemen met een mooie cadeaubon. Ik wil Lyra heel erg bedanken voor deze mooi dag en ook alle kinderen en ouders die allemaal even gedag kwamen zeggen….. met mooie woorden, het blad helden (vandaar), alleen een hand, mooie tekeningen, kaarten, planten, bloemen, chocolade, wijn, snoep, en nog veel meer….. teveel om op te noemen. Nogmaals heeeel erg bedankt allemaal.

Wat nu?

Vaak werd er gevraagd wat ik nu met al mijn vrije tijd ga doen….. maar ik ben en blijf nog wel wedstrijdsecretaris van de JO-8/9. Dus zullen jullie mij op zaterdag nog gewoon bij Lyra zien.

Deze dag zal ik niet snel vergeten dank jullie wel!

Tip:

Ik lees altijd de verslagen van Lyra 1 en 2 soms heeft Doeke daarin een tip. Mis ik de laatste tijd wel…. Mijn tip voor Lyra 1: Nog 3 wedstrijden knallen mannen…..niet geschoten is altijd mis… ga ervoor en hoop dat jullie in de 2e klasse blijven. Veel succes!

Ina Schouwstra