Informatie voor de wedstrijd Koudekerk-LYRA

18 mei 2017 9:30

In verband met een toernooi bij Koudekerk wordt er nogal wat drukte verwacht. Hierdoor kan het vinden van een parkeerplaats wat lastig zijn. Het advies is om zoveel als mogelijk samen te reizen. Kijk voor alternatieven op de bijgevoegde plattegrond.

Op het terrein van Koudekerk is het niet toegestaan om alcohol of andere dranken mee naar binnen te nemen en ook geen vuurwerk en rookpotten etc. Alcohol is alleen toegestaan op het terras en in de kantine, uitdrukkelijk dus niet op de tribune of langs het veld. Stewards zullen daarop toezicht houden.

De aftrap is om 16:30 uur

Het adres is: