Meelopen Mini-F met LYRA 1

16 mei 2017 17:30

Vandaag is de laatste wedstrijd dat er mee gelopen wordt en vandaag was het beurt aan de Mini-Fjes. Finn, Stan, Bas, Siem, Jari, Pieter, Cas, Jim, Muhammed, Zeno, Joep en Joris. De jongens hadden vanmorgen nog een wedstrijd tegen Quintus uit gespeeld en waren weer een hoop doelpunten gescoord.

De 12 spelers waren om 14:00 uur aanwezig in de kantine voor de uitleg wat er vandaag ging gebeuren. De middag verliep iets anders door de regen, de pret was erdaardoor niet minder door. De fotosessie werd hierdoor ook binnen gedaan in de kantine. De jongens hadden daardoor een ereplek op het balkon om de spelers van het 1ste te zien warmlopen. Lyra wil vandaag voor de volle winst gaan en dat is een hele uitdaging omdat de tegenstander kampioen is geworden.

De jongens stonden netjes op een rij om met de spelers het veld op te lopen en waren ook heel benieuwd met welke speler ze het veld op gingen. Voor de kampioenen hadden de spelers van het eerste een bosje bloemen mee om ze te feleciteren met hun overwinning.

Na het fluitsignaal ging de wedstrijd van start en werd meteen van beide teams druk gezet. De jongens zaten in spanning te kijken naar de wedstrijd. De miniFjes werden toch beloond met een doelpunt van Sander Harmsen waarbij een hoop gejuich was op de tribune met name door de aller jongste fans van Lyra. Eenmaal boven kregen de jongens limonade en een bakje patat.

Nadat alles was opgegeten en opgeruimd kregen ze een klein aandenken van vandaag, waar ze aan hun ouders konden vertellen met wie ze hadden meegelopen. De eindstand is uit eindelijk 1-1 geworden.

Voor de foto's kan je kijken op: