Speler van de week: Thijs van Eendenburg

15 mei 2017 20:00

Mijn naam is Thijs v. Eendenburg, ik ben geboren op 20 mei 2005. Ik heb 2 zusjes, Lieke en Lotte en 1 zus, Jolijn. Mijn pappa heet Johan en mijn mamma heet Marijke. Ik zit in groep 7 van de Kon. Julianaschool bij juf Elise en juf Sandra. Rekenen en gymnastiek zijn mijn favoriete vakken, taal vind ik niet zo leuk.

Ik wil later tuinder worden.

Ik heb een beetje verkering met Given, ik speel in de E 1 en mijn positie is verdediger. Ajax is mijn favoriete eredivisieclub en ik ben vandaag begeleid door Dencho Narcisio. Het leukste vond ik vanmiddag het warmlopen en opkomen voor de wedstrijd. Ik bedank Dencho en iedereen bij Lyra voor de leuke middag die ik heb gehad.