Voorbeschouwing LYRA - UVS

27 april 2017 11:30

De weken van de waarheid zijn nu echt aangebroken. Met nog drie speelronden te gaan in de 2de klasse C is er nog weinig definitief beslist. Met nog negen punten te behalen is er nog van alles mogelijk maar lijkt de kans klein dat Te Werve geen kampioen wordt en dat Kethel Spaland niet één van de directe degradanten wordt.

In het “rechter”  rijtje is er nog geen enkele ploeg zeker van het tweedeklasserschap voor volgend seizoen. Vanaf VDL tot en met Soccer Boys wordt er nog gestreden om handhaving. Lyra en onze gasten van vandaag, UVS behoren ook tot deze groep. Voor de volledigheid volgt hieronder het programma van de concurrenten.

29-4-2017

CWO

DoCoS

HVC '10

6-5-2017

Kethel Spaland

13-5-2017

HVC '10

Kethel Spaland

Te Werve

Soccer Boys

De uitwedstrijd tegen UVS ging, net als in het vorige seizoen, met grote cijfers verloren 5-0. Op de één of andere manier is sportpark “De Kikkerpolder I” LYRA niet heel erg gunstig gezind. De thuiswedstrijd vorig seizoen eindigde in een 2-2 gelijkspel, doelpunten voor LYRA werden gemaakt door Kevin van Velden en Jan van den Berg. Rond de klok van kwart over vier weten we wat het vandaag geworden is en wie eventueel opgelucht adem kan halen of nog moet blijven “billen” knijpen.

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van dhr. D.A. Post uit Den Haag. De ballen worden gesponsord door GS Montage en Rabobank Westland. Het spelertje van de week luistert naar de naam van Luca Duijvestijn.

Voorafgaand aan de wedstrijd worden Yasin Ozkok en Ashwin Scheffers gehuldigd. Zij hebben beide de grens van 100 officiële wedstrijden voor LYRA 1 behaald.

Zoals eerder geschreven - dit zijn de weken van de waarheid - de mannen van Ramon Hageraats kunnen alle steun gebruiken. We hopen op een grote opkomst.