Outdoor Delft heeft weer een leuke actie

17 mei 2017 0:15

Outdoor Delft heeft weer een leuke actie voor bijvoorbeeld de aankomende teamuitjes. Paintball voor volwassen voor €25 in plaats van €27,50 voor Lyra leden(ook in het weekend geldig). En dan krijg je ook nog eens 150 kogels.

Schiet iedereen van de baan, je vrienden, collega's of misschien je familie.Het kan allemaal in het bos bij outdoor-delft. Kom ook paintballen op een van de uniekste velden van NL. Altijd willen paintballen maar nog net te jong? Niet getreurd, wij doen ook aan paintball voor kids. Ideaal geschikt voor kinderfeestjes of klassenuitjes. Je speelt op een van de uniekste banen van Nederland!

Paintball voor kids €16 in plaats van €22,50 voor Lyra leden.

Acties zijn geldig tot 1 juli. Voor meer informatie en reserveringen.

www.outdoor-delft.nl

Info@outdoor-delft.nl