Lyra Vr1 verlaat Haaglanden cup in de 1/4 finale

19 april 2017 20:15

Dinsdag 18 april stond de 1/4 finale van de Haaglanden cup tegen RKDEO Vr1 op het programma. Een eersteklasser, dus de dames konden aan de bak. Lyra speelde goed spel en maakte een sterke indruk. Toch wist RKDEO erdoorheen te komen. Na een mooie steekpass resulteerde dit in de 0-1 en gingen de Lierenaren met een achterstand de rust in.

Begin 2e helft begon met hetzelfde speelbeeld. RKDEO probeerde er weer snel doorheen te voetballen. Lyra moest met een achterstand op het score bord de aanval gaan zoeken, en die aanvallen kwamen er ook. Vanuit een corner werd in de 82e minuut de gelijkmaker binnen gekopt. Een 1-1 eindstand en penalty's volgde.

Na een spannende serie eindigde dit helaas in een 3-4 stand voor RKDEO. We hebben onszelf helaas niet beloond voor de goede wedstrijd die we hebben gespeeld.

Aankomende dinsdag 25 april spelen we weer een wedstrijd in de Tour de Westland. Ditmaal tegen onze eigen C2.