Meelopen LYRA J09-9 met LYRA 1

5 april 2017 19:00

Vandaag was het de beurt aan de JO-9: Jonas, Twan, Daan, Kenji, Sjoerd, Levi, Thomas, Niels, Job en Stan, de jongens hadden vanmorgen helaas verloren van Wateringse Veld met 10-2. Ondanks het verlies zat de sfeer voor de mannen er goed in. Ze hebben een aantal wedstrijden verloren maar ze hebben wel 2 topscoorders in hun team namelijk Twan en Stan en ze hebben zelfs 3 goede keepers namelijk Job, Sjoerd en Thomas.

De 10 spelers waren om 14:00 uur aanwezig in de kantine. Om 14:15 uur gingen ze naar beneden om foto's te maken. Vandaag had het een feestelijk randje want Lyra bestaat 85 jaar en de tegenstander was niet minder dan Honselersdijk en zij hebben 1 punt minder dan Lyra waardoor het een belangrijke wedstrijd is.

Om 14:30 uur gingen alle mannen het veld op na het schudden van de handen werd er helaas afscheid genomen van Jan van der Berg als speler van Lyra.

Na het fluitsignaal ging de wedstrijd beginnen, het is meteen duidelijk dat beide teams voor de winst willen gaan. Er zaten ook een aantal jongens op het puntje van hun stoel tijdens de 15 minuten dat ze op de tribunen zaten. Na een kwartier mochten de mannen naar boven voor een heerlijk patatje en limonade.

Nadat alles was opgegeten en opgeruimd gingen de jongens weer mee met de ouders, sommige zijn nog gebleven voor de wedstrijd, die werd gewonnen door Lyra met 2-0 van Honselersdijk op deze speciale dag.

Voor de kiekjes kan je kijken op: https://myalbum.com/album/hqxTWeYThZJh