JO9 selectie in het nieuw gestoken door Van den Ende Adviesgroep

3 april 2017 21:15

Afgelopen zaterdag was het dan zover. De mannen van de JO9 selectie hadden al een paar wedstrijden in de mooie nieuwe Klupp shirts mogen lopen. Nu was het moment voor het officiële uitreiking, de foto’s en de ondertekening van de contracten.

Namens stichting Steun vv LYRA heette Suzanne Boekestijn een ieder, en Hans van Haaren van Van den Ende Adviesgroep in het bijzonder, een hartelijk welkom. Suzanne stipte het belang aan wat sponsors voor een club als LYRA betekenen. Door deze sponsors kunnen wij er voor zorgen dat de club gezond is en blijft en kunnen we leuke dingen doen voor onze leden.

De van den Ende Adviesgroep is al sinds jaar en dag een trouwe sponsor van onze vereniging. De adviesgroep is een echt Liers bedrijf en zij zijn registermakelaar assurantiën. Dat betekent dat van den Ende adviesgroep gerechtigd is zich op de verzekeringsbeurs te begeven om daar verzekeringscapaciteit in te kopen. Als LYRA zijn wij heel dankbaar dat we zo’n trouwe sponsor in de club hebben.

Suzanne wenste de mannen van de JO9 selectie veel succes toe en vroeg hen de shirts en dus ook de naam van de sponsor met veel trots te dragen.

Wilt u meer over de sponsor te weten komen, klik dan door naar de website van  Van den Ende Adviesgroep