Een mooie plaats in de jeugdbestuurskamer

14 december 2016 20:15

Het heeft even geduurd, maar eindelijk hangt het shirt in de jeugdbestuurskamer van Mike van Ruijven. Een mooi moment afgelopen zaterdag, want de eeuwige glimlach en zijn onnavolgbare positiviteit brengt heel wat mensen in vervoering.

Mike heeft zijn shirt beschikbaar gesteld aan de vereniging. Hierop staan de handtekeningen van Feyenoord, waar hij groot fan van is. Deze handtekeningen zijn op het shirt gezet tijdens zijn verblijf in het ziekenhuis. Het was een `huiswerkopdracht` van Sjaak Scheffers.

Sjaak nam het shirt met veel plezier in ontvangst en gaf het een mooie plek in de jeugdbestuurskamer waar Mike vol trots bij poseerde.

Namens de gehele vereniging heel hartelijk dank Mike.