Speculaaspoppen Actie 2016

14 december 2016 20:00

Sinterklaas is al weer achter de rug en de Kerstman klopt alweer aan de deur. Een goed moment om nog even terug te kijken op de speculaasactie van 2016.

De angst was dat de speculaasactie wat zou ondersneeuwen bij het geweld van de JUMBO voetbalplaatjes actie maar niets was minder waar. In totaal zijn er ruim 4200 poppen aan de man gebracht. We kunnen toch weer spreken van een ontzettend mooi resultaat voor de club. We kunnen weer trots zijn met z’n allen. De speculaas actie blijkt goed gewaardeerd te worden door de burgers van De Lier en ver daar buiten (Den Helder was het verste adres dit jaar). Alle verkochte speculaaspoppen van de Speculaaspoppenactie van dit jaar zijn uitgedeeld en waarschijnlijk vele al opgegeten. Die bij ons smaakten in ieder geval prima maar dit terzijde.

Zoals elk jaar, waren er ook nu bij de jeugd een paar prijswinnaars. De meeste poppen waren dit jaar verkocht door Michelle Verheij en Timo Zwinkels was bij de meeste adressen langs geweest. Zowel Michelle en Tim hebben inmiddels een leuk prijsje ontvangen.

Bij de seniorenelftallen waren de meeste poppen verkocht door de spelers van LYRA 1 en LYRA7. De hierbij behorende prijs wordt nog geregeld. Klasse mannen!

Via deze weg willen wij iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan deze actie hartelijk danken voor hun inzet. We hopen volgend jaar weer op jullie steun te kunnen rekenen.

Namens Stichting Steun vv LYRA

Patrick en Martin