LYRA 13 in het nieuw

5 december 2016 10:00

Zaterdag waren de mannen van LYRA 13 de gelukkigen. Eetcafé de Witte, Fred de Jong Transport en De Jong Schilderwerken hadden de handen in één geslagen en zijn bereid om LYRA 13 de komende jaren te sponsoren. Opvallend aan het outfit van LYRA 13, buiten de logo’s van de sponsors, zijn de korte mouwen. De mannen van LYRA 13 zijn tot nog toe het enige team dat deze keuze heeft gemaakt, de bikkels.

Sjaak Scheffers gaf wederom aan, de kracht van de reclame zit hem in de herhaling, zeer blij te zijn dat er sponsors bereid zijn om de LYRA teams te sponsoren. Sponsoring is naast de contributie en de kantineopbrengst één van de grootste peilers waar verenigingen op draaien.

Fred de Jong Transport:

Fred heeft zijn bedrijf opgestart in januari 2015 en is gevestigd in De Lier. Heeft zelf o.a. 5 jaar als bedrijfsleider in de tomaten gewerkt. Zijn werkgever ging verpakken op een andere locatie en dat was voor Fred aanleiding om zijn transportbedrijf te beginnen. Zijn motto is om zijn klanten te ontzorgen..

De Jong Schilderwerken:

Bedrijf is gevestigd in ‘s Gravenzande. Wim zijn motto is: aanpakken, niet zeuren en afspraak is afspraak. Is met dit motto al vele jaren succersvol in het Westland. Heeft u wat te behangen, schilderen of een plafond af te werken? Dan bent u bij De Jong Schilderwerken aan het goede adres.

Website: DJS

Eetcafé de Witte:

Na een grondige verbouwing is Flip van Adrichem in de zomer van 2016 opengegaan op de locatie Karel Doormanlaan 21 A in De Lier. De loop die voor en tijdens de Bradelierweek ontstond hebben ze nog steeds weten te behouden. Het is nog steeds alle dagen druk en het eetcafé is een absolute aanwinst voor De Lier.

Website: Eetcafé de Witte

Lyra 13 is een team met een mix van jong en oud… de spreiding in geboortejaren loopt van 1958 t/m 1996. Ze staan momenteel op een 10de plaats op de ranglijst. Houdt u van doelpunten? Dan moet u zeker eens bij het 13de gaan kijken. Na 10 wedstrijden is het gemiideld aantal doelpunten ruim boven de 6, 29 voor LYRA en 38 voor de tegenstanders.

Sjaak wenste het 13de nog veel succes toe en vroeg hen het shirt met respect en trots uit te dragen.

Voor meer foto's, klik HIER