De meiden van MO15-1 zijn lekker op dreef

1 december 2016 16:15

De meiden van de MO15-1 van vv Lyra zijn lekker op dreef. De wedstrijd van zaterdag 25 november werd uit gespeeld bij RKDEO. Het was erg koud maar droog. De meiden hadden een moeizame eerst helft maar gingen de rust in met 0-1. De tweede helft herpakten de meiden zich en werden er nog 4 doelpunten gemaakt. De wedstrijd eindigde met de winst voor de Lyra meiden ze wonnen met 0-5.

De drie wedstrijden hiervoor werden thuis gespeeld op Sportpark De Zweth. Twee van die wedstrijden werd gewonnen en een wedstrijd eindigde in een gelijkspel.

Zaterdag 19 november moesten de meiden tegen Excelsior Maassluis MO15-1. De wedstrijd begon om 10.30 uur met een mooie blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Van beide partijen was er veel support aanwezig. De wedstrijd was nog geen 10 minuten bezig en de Lyra meiden scoorde al het eerste doelpunt. De eerste helft domineerde Lyra en speelde de wedstrijd zich vooral af op de helft van de tegenstander. Lyra ging de rust in met een 3-0 op zak.

Na de rust werd er door de meiden al snel een vierde doelpunt gescoord. En ook het vijfde doelpunt volgde al snel. Excelsior scoorde 5 minuten voor het eindsignaal nog net een tegendoelpunt dus werd de eindstand voor Lyra 5-1. De meiden staan nu derde in hun pool van 12 teams. Meiden jullie zijn top ga zo door en blijf vooral veel plezier hebben.