Meelopen LYRA F9 met LYRA 1

14 september 2015 19:45

Op zaterdag 12 september mocht de F9 de spits afbijten en meelopen met de eerste thuiswedstrijd van Lyra 1. De F9 speelt zelf ook al een echte wedstrijd op zaterdagochtend. Een vaste keeper hebben ze nog niet, dus ze mogen om beurten het doel verdedigen.

Robin, Gijs, Giel, Kyano, Micha, Leon, Ruben en Menno vonden het best wel een beetje spannend, maar na het maken van de teamfoto en het kijken van de warming up, waren ze er helemaal klaar voor. In de gang van de kleedkamer wachtten ze geduldig tot Lyra 1 de kleedkamer uitkwam, zochten de hand van een speler en liepen trots mee het veld op. Hard het veld weer afhollen is ook altijd heel leuk en al snel hadden ze hun plekje op de tribune gevonden.

Na 15 minuten op de tribune - helaas zonder doelpunt -  was het alweer tijd om terug te gaan naar de kantine, waar een lekkere beker limonade, een patatje en een verrassing  op hen wachtte. Het was weer een hele gezellige middag en F9, veel succes dit seizoen!!!

Voor meer foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=GGOD48NT#8BYPKRMX