JO11-3 en JO11-4 in het nieuw gestoken door Aannemingsbedrijf Kokshoorn en Leen van den Akker Timmerbedrijf

20 november 2016 11:00

Niet alleen de stoomboot van Sinterklaas is kortgeleden aangekomen, ook de boot van kledingleverancier Klupp. Na de A1, B1 en de minipupillen was het vandaag de beurt aan de E3/4 uh de JO11-3 en JO11-4. Rond de klok van 08:30 uur heette voorzitter Sjaak Scheffers de aanwezigen en in het bijzonder Ivo Kokshoorn en Leen van den Akker, welkom.

In zijn zoektocht naar informatie over beider bedrijven stuitte Sjaak op het feit dat zij beide niet over een website beschikken. Doe maar gewoon dan doe je meer dan gek genoeg is het motto en mond op mond reclame doet de rest. Aannemingsbedrijf Kokshoorn bestaat al ongeveer 75 jaar. Opa Kokshoorn begon met het bouwen van houten kassen en huizen en in de loop van de tijd is het aanbod veranderd naar ver en nieuwbouw van woningen. Vakmanschap, betrouwbaarheid en service daar staat het bedrijf bekend om. En dat geldt ook voor het timmerbedrijf van Leen van den Akker. Leen “timmert” (hij maakt hem gewoon) al zo’n 9 jaar aan de weg met als hoofdactiviteit interieurbouw. Beide families zijn geen onbekenden voor de vereniging. Zowel Ivo als Leen waren begenadigde voetballers en hun kroost gaan  straks op de voetbal, Koos Kokshoorn, of zitten al op de voetbal Tom en Max van den Akker. Naast dat Leen als voetballer actief is voor LYRA, is hij dat ook als trainer en leider. Mooi dat vaders trainer en/of leiders worden van onze elftallen en onze elftallen ook sponsoren, meende Sjaak Scheffers. Zonder sponsors zou de vereniging en zeker de contributie er heel anders uit zien.

Sjaak had zijn voorwerk goed gedaan en de “Jumbo” pagina van de jongens goed bestudeerd. Hij concludeerde dat het allemaal stoere mannen waren en met o.a. Finn Winkelman, Frank Wollendorst en Sverre Vliegenthart, mooie namen bezat maar dat bijv. de “typische” Westlandse naam van Zwinkels ontbrak.

De JO11-3 staat momenteel keurig tweede in hun poule. Koploper Westlandia staat 3 punten voor en is nog binnen bereik. Vandaag staat er een zware pot tegen Loosduinen JO11-1 op het programma.

De JO11-4 heeft het wat moeilijker en staat 8ste  op de ranglijst. Vandaag moeten zij tegen KMD JO11-3 die 2de staan.

We hopen dat het nieuwe shirt net een extra duwtje in de rug geeft en dat de 6 punten vandaag worden binnen gesleept. Maar bovenal, wees trots op het shirt en jullie sponsors, wees sportief en maak vooral plezier. De vereniging is trots en blij met deze sponsors.

voor meer foto's klik HIER