Spelertje van de week: Ross van Mil

13 november 2016 13:45

Mijn naam is Ross van Mil, ik ben geboren op 27-9-2006 en woon op de Bleijenburg 158. Mijn vader is John en mijn moeder is Marielle. Ik speel in de E9 in de spits en we hebben vandaag dik verloren van Semper Altius. Thom Kuyvenhoven heeft mij vandaag begeleid, waarvoor ik hem hartelijk bedank.

Mijn voorspelling voor de wedstrijd Lyra- Monster is: 2-1. Ik zit in groep 7 van de Achtsprong en ik heb twee juffrouws. Ik vind gym leuk op school, maar rekenen vind ik niet zo leuk. Ik wil later beroepsvoetballer worden. Mijn favoriete club is Feijenoord en de beste speler is Dirk Kuijt. Ik vond het heel erg leuk om speler van de week te zijn!!!!