LYRA erelid Anton van der Sande is overleden

13 november 2016 9:15

Met droefheid namen wij kennis van het overlijden van ons erelid Anton van der Sande. Wij verliezen hiermee een zeer aimabel mens. Anton heeft voor onze vereniging diverse bestuursfuncties bekleed. Hij was van 1964 - 1973 bestuurslid van LVSJ, waarvan 5 als voorzitter. Hij heeft een bepalende rol gespeeld in het fusietraject tussen LVSJ en sv De Lier

Hij was de eerste voorzitter van vv LYRA en heeft onze club in deze rol 6 jaar gediend. In 1979 is Anton voor alles wat hij voor de vereniging heeft betekend benoemd tot erelid. Tot aan zijn ziekte was Anton een trouw bezoeker van ons sportpark en was hij de diverse besturen gevraagd en ongevraagd tot steun. Zijn inzet en betrokkenheid bij onze vereniging, waarvan hij ruim 53 jaar lid was, zijn een voorbeeld voor een ieder. Wij wensen de familie veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.