Ook wij vergissen ons wel eens

1 november 2016 17:00

Vooraf aan de Algemene Ledenvergadering van 24 oktober jl. werden we onaangenaam verrast met de mededeling dat een lid van de vereniging al sinds 1953 lid en hier nooit voor gehuldigd is. Dit is pijnlijk en niet goed te praten. We vermoeden dat dit tijdens het omzetten naar Sportlink is gebeurd.

Nu we hiermede geconfronteerd zijn hebben we het idee dat er wellicht meer leden zijn die al heel lang lid zijn en nooit hiervoor gehuldigd zijn. Ik zou dit heel graag willen weten en rechtzetten. Mocht je iemand weten die dit is overkomen, stuur dan even een mail naar voorzitter@vvlyra.nl. We nemen dan contact op en trekken het recht. Alvast dank voor de medewerking.

Sjaak Scheffers

Voorzitter v.v. Lyra