Shirtuitreiking aan van der Mark Ketelonderhoud B.V.

30 oktober 2016 21:00

Het is nog nooit voor gekomen dat een shirtuitreiking aan een bedrijf in twee keer georganiseerd moet worden. Twee keer was zaterdagmorgen de bestuurskamer van v.v. Lyra overvol met spelers, leiders en genodigden.

Voorzitter Sjaak Scheffers verving Hans Koornneef, voorzitter Stichting Steun v.v. Lyra, die wegens werkzaamheden in het buitenland vertoeft. In zijn speech vertelde hij de historie van het bedrijf. Van der Mark Ketelonderhoud B.V. levert een totaalpakket aan onderhoud voor CV- en Stoomketels voor de glastuinbouw, industrie, scheepvaart en utiliteit. Het was hem ter ore gekomen dat de sfeer in het bedrijf geweldig is door de platte organisatie. Indien men moet overwerken is iedereen daartoe bereid. Van de Mark Ketelonderhoud B.V. is werkzaam in de gehele regio en soms ook in het buitenland.

De voorzitter roemde de inzet van de familie van der Mark voor hun tomeloze inzet voor de vereniging. Hans van de Mark is bestuurslid, jeugdvoorzitter, keurt de velden, scheidsrechter en grensrechter. Vrijwel  dagelijks is hij op de vereniging aanwezig. Zijn vrouw Esther is jarenlang actief geweest in de Activiteitencommissie en is nu penningmeester in het jeugdbestuur. Ook de kinderen vervullen naast hun lidmaatschap als  speler een vrijwilligersfunctie bij de vereniging. Op dit moment sponsoren zij de JO19 1, JO17 1 en 2, JO15 2, JO 13 4 en de mini F spelers. Een ongekende weelde voor de vereniging en de voorzitter hoopt dat de spelers van JO19 1 en JO17 1 dit goed begrijpen. Hij vroeg aan hen om het shirt van v.v. Lyra met gepaste trots te dragen, sportief te zijn en goed te onthouden welke sponsornaam er op het shirt staat.

Voor meer foto's klik HIER