Scoutingscommissie vv Lyra

28 oktober 2016 19:15

Binnen de jeugdopleiding is een interne scoutingscommissie actief. Deze heeft als doel om talentvolle spelers uit de onder elftallen van vv Lyra in kaart te brengen. Het gaat hierbij om spelers die in de ogen van de scoutingscommissie een kans moeten krijgen om zich te bewijzen tijdens de selectietrainingen voor het nieuwe seizoen.

De scoutingscommissie zal in de maanden september t/m december alle lettergroepen zo goed mogelijk in kaart te brengen. In de maanden januari t/m maart zullen de spelers die zijn opgevallen nogmaals worden bekeken. In april zullen ze hierover verslag uitbrengen aan de Hoofd Jeugd Opleiding. Er zal dan gezamenlijk worden besproken welke spelers worden uitgenodigd voor de selectietrainingen in de maanden mei en juni.

Het besluit of spelers worden opgenomen in de nieuwe selecties wordt uiteindelijk genomen door de selectietrainers in overleg met de Hoofd Jeugd Opleiding

TC vv Lyra