Je plaatje op een poster, mok of sleutelhanger? Bestel snel!

28 oktober 2016 14:30

De voetbalplaatjes spaaractie is inmiddels in volle gang. Een plaatje van jezelf in het verzamelalbum is natuurlijk al geweldig, maar wat zou het leuk zijn als je deze op een uitvergrote poster zou kunnen krijgen of op een mok? Dat kan!

Tot 6 november kan iedereen een poster, mok of sleutelhanger met zijn of haar eigen foto bestellen.

Download hier het formulier om je poster, mok en/of sleutelhanger te bestellen of haal hem uit de Sportkontakt. Lever het ingevulde formulier uiterlijk 6 november in bij v.v. Lyra. Dit kan door het formulier in de brievenbus te gooien die direct rechts bij binnenkomst door de hoofdingang hangt.

Betaling
Je bestelling dient vooraf betaald te worden naar NL06RABO0336201850 t.n.v. Stichting Steun v.v. Lyra. Zet bij de betaling in de omschrijving altijd de naam van de speler/speelster en de nieuwe teamnaam, dus bijv. Maarten Buijs JO13-7 (en dus niet D7). Dit is belangrijk voor de juiste verwerking van uw order.

Bestelling ophalen
Op woensdagavond 30 november van 19:00 uur tot 21:00 uur is de bestelling op te halen bij de club. Leuk voor Sinterklaas toch?

Online bestellen
Online bestellen kan ook, klik hier om het formulier online in te vullen en automatisch te mailen naar voetbalplaatjesactie@vvlyra.nl.