Raymond van Hooft en Joop Vis nemen afscheid bij ALV

25 oktober 2016 22:00

Tijdens de ALV gehouden op maandag 24 oktober hebben Raymond van Hooft, penningmeester en Joop Vis, bestuurslid Kantinezaken afscheid genomen als bestuurslid van vv LYRA. Namens de vereniging sprak voorzitter Sjaak Scheffers zijn dank uit voor hun inzet.

Joop kon zijn bestuurstaken niet meer combineren met zijn drukke werkzaamheden en moest na 5 jaar, noodgedwongen zijn functie ter beschikking stellen. Positie van bestuurslid Kantinezaken is nu dus vacant.

Raymond stopt na ruim 10 jaar met zijn taak als penningmeester voor vv LYRA. Voor zijn bewezen diensten werd Raymond door het bestuur voorgesteld als erelid. Het voorstel werd met luid applaus door de ALV bekrachtigd.

De door het bestuur voorgestelde opvolger, Dick van der Pijl werd door de ALV aangenomen.
Jeugdvoorzitter Hans van der Mark en bestuurslid wedstrijdzaken Vincent Roeleveld werden herkozen en starten aan een nieuwe termijn van 3 jaar.