Spelertje van de Week: Stan Vriesen

20 oktober 2016 17:30

Zaterdag 15 oktober was echt een topdag want ik was Pupil van de week bij Lyra! Mijn begeleider was Coen van Mil. Hij belde me vrijdagavond om te vertellen wat er allemaal ging gebeuren zaterdag.

Coen kwam 's ochtends onze (ik zit in de E5) vriendschappelijke wedstrijd tegen de E4 fluiten. Jammer genoeg verloren we die wedstrijd. Om 12u had ik met Coen afgesproken bij Lyra aan de bar en toen gingen we met het Eerste bij het Tweede kijken. Dat vond ik heel leuk want daar spelen 2 buurmannen van mij in: Mark Dukker en Mike Bentvelsen.

Na die westrijd gingen we naar de wedstrijdbespreking en toen gingen we de warming-up doen. Ik mocht echt met alles mee doen! Ze waren allemaal heel aardig. Na de wedstrijd, die we jammer genoeg met 0-1 verloren, gingen we naar de bestuurskamer en daar kreeg ik een boek, een vaantje, een certificaat, en selectiefoto en (het allergaafste:) een echte bal met de namen van alle spelers er op!!

Ik heb echt zo'n gave dag gehad en wil Lyra en vooral Coen van Mil onwijs bedanken voor alles!!!

Groetjes van Stan Vriesen (E 5)