Meelopen LYRA JO9-3 met LYRA 1

17 oktober 2016 16:45

Zaterdag 15 oktober was JO O9-3 (voorheen F3) aan de beurt om met Lyra 1 het veld mee op te lopen bij de wedstrijd tegen CWO. Vanwege de herfstvakantie hadden de mannen zelf geen wedstrijd gespeeld, maar fanatiek als ze zijn was er wel lekker getraind.

Tyler en Liam waren nog op vakantie, maar Kai, Sjoerd, Gijs, Tobias, Joris, Ruben, Leon en Mika waren mooi op tijd in de kantine en konden eerst nog even hun huidige trainer Ashwin Scheffers laten weten dat ze aanwezig waren! Tijdens het praatje aan tafel met de mannen van de F3 kwamen ze tot de conslusie dat ze eigenlijk allemaal gewoon goed zijn! Na het maken van de teamfoto was er nog tijd om bij de warming up van Lyra 1 te kijken. Daar werd net de keeper ingeschoten, dus het was een feest om alle overgeschoten ballen op te vangen en dat waren er vandaag heel wat! Eenmaal opgesteld voor de kleedkamer kwam ook voorzitter Sjaak nog even een praatje maken met de talenten van de F3.

Vol trots liep de F3 mee het veld op en aanmoedigen kunnen ze ook! Vooral toen trainer Ashwin geblesseerd leek, werd hij luidkeels uitgenodigd door de F3 om plaats te nemen op de tribune ( Ashwin kom je bij ons zitten???!!!!). Gelukkig bleek dit niet nodig, en bovendien was het voor de F3 al weer tijd om richting kantine te rennen, waar de patatjes en limo klaar stonden. Met patatjes kan je trouwens ook leuke wedstrijdjes doen: "Wie heeft de zwartste vlek op zijn patatje????! Wie heeft het langste patatje???? ! Waar kan de meeste Mayo op???!! en voordat je het weet is je bakje leeg:-) . Met nog een leuk aandenken voor thuis werd de middag afgesloten.

Foto's: https://myalbum.com/album/yTyW748xCdTx