Jeugdscheidsrechter: Tom van der Mark

9 oktober 2016 9:30

Zaterdag 8 oktober 2016 beleefden we het debuut van onze Tom van der Mark uit de JO17-1 als scheidsrechter bij de JO11-1 in de wedstrijd tegen SVV JO11-1. Na een instructie van praktijkbegeleider Johan van der Wel ging Tom aan z’n wedstrijd beginnen. De ploegen waren aan elkaar gewaagd en maakten er onder Tom z’n leiding een enerverende wedstrijd van. Ze speelden voluit voor de winst en Tom bracht deze uitdaging tot een goed einde.

Een Björn Kuipers in de dop. Zijn trotse vader Hans sloeg het allemaal goedkeurend gade.

Om 12.00 uur speelde Tom weer met z’n eigen team tegen Victoria’04.

Bedankt Tom!

Wie van de jongens en meiden van de Onder 15, Onder 17 en Onder 19 voelt zich aangesproken?. Wij zorgen voor een mooi tenue, een korte opleiding en begeleiding.

Meld je aan bij een van de leden van onze scheidsrechterscommissie, Remco Broekhuizen of Johan van der Wel, die op zaterdag bijna altijd in de commissiekamer zijn te vinden.